Onsdag

Hola people.
Idag är jag hemma från skolan. Vaknade upp imorse med ett öga som gjorde ännu mer ont än igår, så det var bara att t moppen bort till vårdcentralen. Väl där blev jag undersökt med sånt där ögon-vaaddetnuheter, dom bedövade ögat och höll på. Usch, vad det var obehagligt. =/ Ont gjorde det också, kan inte ens beskriva smärtan i mitt öga just nu, höll på att skrika högt flera gånger. Läkaren ba "Du är en tapper ung kvinna!" Haha. Det var lite kul ändå.

Fick även nåt gult i ögat för att dom skulle se om hornhinnan var skadad, så nu är jag gul runt hela ögat. Ser ut som att jag blivit slagen typ. :S Kan inte tvätta bort det än heller, för jag får inte röra ögat pga bedövningen. Jävlar vad jobbigt det här är. Jag råkar alltid ut för såna här skumma grejer! Läkaren kunde inte säga vad det var, han såg bara att det var som ett sår under mitt ögonlock (han böjde hela ögonlocket ut och in!), så jag fick en salva som gör att jag inte ser någonting. Allt e bara ett enda stort blurr i mitt vänsteröga, så nu går jag omkring med ögat förbundet. Grymt nice, not.

Önska 'krya på mig' för det kan jag behöva!

/M


Typ såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0