Mycket man missar

Detg är galet vad mycket man missar när man inte har tillgång till Internet. Från att vara van vid att kolla X antal bloggar dagigen, till att inte alls kunna uppdatera sig. Men desto roligare är det att komma tillbaka, det är som en hel bok man har att läsa från alla bloggar.. =) Kul är också att se att besökarantalet här inne på bloggen har hållit sig relativt högt och jättestabilt även fast jag bloggat typ två gånger på två veckor. Väldigt roligt att folk klickar in sig här varje dag för att se om jag har uppdaterat..! Och nu ska ni får uppdatering folk. Jag lovar.

PS. Grattis grattis till Olivia som fyller år idag! Hoppas Ida gav dig min hälsning idag, blev riktigt sur på mig själv för att jag glömde träningskläderna hemma och inte kunde hänga med på passet. Hoppas i alla fall att du har haft/får en fortsatt toppen-födelsedag! ♥


Kommentarer
Postat av: Olivia

Taack så mycket! :) jag hade en jättebra födelsedag! vi missade också passet, när vi kom dit, tjugo i fyra, va det redan fullt :/ men vi går på något annat bra pass snart tycker jag ) Puss på dig :*

2008-11-16 @ 00:55:12
URL: http://olivjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0