Måndag

Chill måndag har det varit idag, som vanligt. Första snön föll över Göteborg också, eller jag räknar det som första i alla fall, det som kom förra veckan var ju inte så mkt. Jag tycker det är lite mysigt i alla fall, och dessutom är det ju en månad kvar till julafton idag! Hoppas att det ser ut såhär gånger fem om en månad. =)

EA-konsert idag med, jag säger bara: Bille Jean med David! Ojojoj. Blir inte den grabben nåt stort så vet jag inte vem som blir det. Lite lätt hysterisk konsert-känsla innan när jag, Carro och Cornelia stod och trängdes som f*n, medan treorna (observera: TREORNA!) tyckte det var lattjolajbans att med all kraft trycka undan oss andra så att vi var på vippen att ramla ner för trappan (heh, lite krydd, men nästan). Jag är verkligen ärlig när jag säger att det ska bli skönt nästa år när vi är äldst på skolan. Men grymt skumt också, för det känns som att det inte var längesen man var äldst på högstadiet och gick i nian. Tiden bara flyger iväg känns det som...

Dagens störda var i alla fall Ellinor på geografin, vad hände där liksom? ;) Vi trodde att vi skulle få tillbaka våra prov, men icke sa nicke, istället fick vi sitta och leta upp berg på kartor och Ellinor kom in i ett flum-flow utan dess like. Galet! Tror vi fick höra hela Sunes Jul i falsettröst, det gick verkligen inte att stoppa. Jag kan ju erkänna att jag också var med där till en början, men när Otto började kasta onda, dödande blickar och Pierre väste: "Men ellinor, SERIÖST!", så återgick jag till att leta berg. Ellinor, jag ska ta med Sunes Jul-skivorna imorgon så kan du flumma av dig hemma. ;)

Nu ska jag visa dom underbara klänningarna för mamma och pappa, och se vilken jag ska beställa! =) So long.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0