Kvällen igår...

... var mycket lyckad!
Planen var att jag skulle hem till min Moagoa för filmkväll med henne och Tove, men när jag satt och åt räkor med mi familia smsade Jesper att det var tillställning på G hemma hos honom. Så hej hopp till den hemmakvällen, snabbt som satan på med smink och lite oskabbigare kläder än mina mysbrallor jag för tillfället gled omkring i. Efter många om och men tog jag cykeln (mamma ville prompt att jag skulle ta moppen, och undrade vaarför jag inte kunde göra det), mötte upp Moa och sen begav vi oss till Jesper.

I dörren möttes vi av en Joakim med byxorna nere vid anklarna samt en arabisk (?) mössa med pärlfransar. Hehe. Chill tänkte vi. Det blev i alla fall en riktigt chill kväll med folkdans-snack med lite Sam-folk som var där, en vääldigt övertaggad Saudi som höll på att skrämma ihjäl mig/göra mig döv, en lite för påverkad lillebror (-94) som var på allt som rörde sig, allsång och krök. Vi gillar't helt enkelt.

När det blev dags att röra sig hemåt blev jag kvar på busshållplatsen en stund, kollade på Felix fina cykelkonster, och fick min cykellampa söndertrampad. Haha, så stört, vad är tjusningen i att stampa sönder en lampa liksom. ? Jaja.

En TOPPENLYCKAD kväll blev det i alla fall, för det är alltid är lika kul att träffa dessa störtsköna personer. Mer av det, tack. Tack Jesper för vi fick komma! =)


Kvällens mesta allsångslåt, grymt random och otippad i sitt sammanhang, men OJ va den var uppskattad. =)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Låter super kul! Köss på dig kompis!

2008-11-10 @ 18:21:58
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0