Kväll

Gokväll på er.
Sitter här uppkrupen i min säng nu, har precis duschat efter att ha kommit hem från träningen. Kajsas pass idag, hon är grym den tjejen! Är glad att jag åkte iväg och tränade i alla fall, kände verkligen inte för det innan, - 4 grader ute och en färd på moppe kändes inte jättelockande + att jag har högar med plugg här hemma. Men jag fick gjort företagsekonomin och pluggat lite naturkunskap innan jag åkte, så det känns bra. =) Och efter träningen känns allt plugg lite lättare också.

Känns bara som att det är så mycket man inte hinner göra nuförtiden. Det är skola, och sen när man kommer hem finns ingen tid kvar. Då är det bara PLUGG och TRÄNING som gäller. Usch, gillar det inte alls. Och helgerna bara flyger ju förbi. Jag skulle vilja ha tid att göra så mycket mer, även om det bara är smågrejer. Min mormor är sjuk just för tillfället och skulle gärna bara vilja ringa och höra hur läget är, men på något sätt blir det såna grejer som blir bortprioriterade. =/
Mitt eget val i och för sig, man väljer ju vad man vill hinna med. Jag förstår inte hur folk hinner med pojkvän också, typ Ida (you're a strong woman!;)).

Jaja, nu ska jag sluta kvälls-gagga, och snart nana. Lägger upp dagens outfit imorgon. Puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: Karroluren

Åh, håller verkligen med dig! HUR i hela friden ska man hinna med allt?! Btw, var och när har Kajsa pass? :) åh, hon är ju så bra. Alla bra pass är alltid de tider man inte kan! Som svar på ditt inlägg säger jag att jag ska jobba på de där med dagens outfit ;) i will do my best. Din blogg är super! Vi ses på lördag hoppas jag :) puss :*

2008-11-25 @ 22:56:00
URL: http://karooliina.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt bild!

2008-11-26 @ 19:31:37
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0