Kissnödig pojke

Haha, just det ja.
Skulle ju berätta en sak som hände på jobbet igår. Som jag tyckte var svinball, men som säkert inte kommer låta lika kul nu. Men skit samma, jag har kass humor.

Jag och Johannes stod i alla fall i självscanningen, när en liten pojke kommer och frågar om vi har nån toalett. Jag öppnar munnen och ska precis peka bort åt det hållet där kundtoaletten ligger, när Johannes snällt förklarar för killen att den är sönder (höhö, just det ja, det glömde jag). Den lille pojken som står och stampar och kniper ihop benen, säger då plågat: "Meen, vart går DU på toa då??" Hahah. Både jag och Johannes började garva, för det var en så klockren kommentar, liksom hej vi har 250 anställda och ingen toalett. Han kunde ju inte veta att vi har en speciell kundtoalett, och att kunderna inte får gå på personaltoaletten. Så vi stod där och visste inte riktigt vad vi skulle göra, tills en annan kollega till slut kom och visade pojken till personaltoaletten. Vi kunde ju inte låta honom pissa på sig liksom..

Varenda gång jag och Johannes gick förbi varann under resten av kvällen kom kommentaren upp igen: "Öh du, vart går DU på toa??" Yes, så roligt har vi det på jobbet. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0