Kallt

Hej!
Kom hem tidigt från skolan idag, tror jag var hemma runt kvart i två, men lyckades stå emot begäret att sätta mig framför datorn. Och tur var väl det, för annars hade jag väl suttit ändå fram tills nu. Har istället ägnat mig åt att plugga naturkunskap, sjukt tråkigt om jag ska vara ärlig, men det måste göras. -.- Har tagit ett litet break nu, det blir strax middag, sedan ska jag ringa Nina för lite telefontid, sedan blir det plugg igen och träning. Ingrids pass, wie x) Var inte på det förra veckan så det ska bli SKOJ!

Mami fotade dagens outfit förut också, den var absolut inget speciellt idag, gick dessutom med jackan på mig hela dagen i skolan för det var så förbannat kallt.

Btw, om någon vet varför Limewire strejkar och inte vill ansluta till nätverket så snälla let me know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0