Julklapp



Denna iPod-dockan funderar jag på att skriva upp på önskelistan. Den verkar va jättebra, enligt annonsen blir ljudet "högt och fläskigt", och det låter ju bra eller? ;) Behöver verkligen en sån här, både då det alltid är ett problem med musiken vid middagar och annat, för knappt någon har iPodhögtalare, men också för att jag nästan aldrig spelar musik i mitt rum längre, förutom när jag spelar skivor. Men all musik man har på datorn/iPoden blir ju aldrig lyssnad på när man är hemma. Får nog ta mig en funderare, men det lutar åt att denna åker upp på listan! Finns på Teknikmagasinet.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ohooo en sån skulle man ha:D

2008-11-03 @ 19:59:01
URL: http://juliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0