Jag lever

Yes det gör jag, även om man skulle kunna tro att jag har dött eller nåt. Saken ´är bara den att jag jobbat både igår och idag, samt att vi har strömavbrott hemma. Hallelujah. Två rum har vi ström i, tror ni jag pallar att sitta med min familj och trängas där eller? Svar nej.
Så jag tog min moppe och slirade/halkade/kanade ner till mormor och morfar (JA, det är halt ute!), och beslagtog deras dator. ;) Blogg-abstinensen är här igen, jaa.

Jobbade 9-16.30 idag, och imorgon blir det jobb igen. Inte det roligaste men I need the money. Nu har jag även lagt lapp i chefens fack om att jag vill komma på firmafesten, haha. Jag känner mig dissad. Som fan. :P Gick runt och grinade hos alla mina kollegor igår, samt försökte ragga upp nån snygg gosse att gå med, för på inbjudan står ju "du och respektive är bjuden..." Jag kan bli en respektive! Iiih. Just det, jag kan ju ringa facket och fråga. Är ju änna homies med dom där nu. x) Hehe. "Hej, Matilda heter jag, vad säger facket om att ett företag inte bjuder en anställd som sagt upp sig men vars uppsägningstid inte gått ut då firmafesten äger rum??"  Jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0