Hysteri

Oh herregud. Såg precis Johan Palm uppträda på Idol. Och dom stackars stolpskotten tjejerna i publiken höll ju på att gråta ihjäl sig typ..! :S Vad är grejen? Dom stod liksom och störtgrinade.. (?) Sen kom det ju upp en tjej på scenen och hyperventilerade som satan, hon kunde typ inte andas, jag menar allvar. Trodde hon skulle falla ihop av andnöd typ. Jihde bah "Ursäkta, vad heter du?" Tjejen bah "Ah.. aah.. aaaahh.. ahh. aaah.. Aaann.. Anna-Liiisa..". Åh jösses.

Varför gråter dom!? Är dom ledsna eller? Vill dom ha honom eller vad? Jag förstår verkligen inte. För mig är Johan en liten pubbe-unge, han ser inte ut att vara mycket äldre än min bror, och jag förstår liksom inte tjusningen.. ?

Jaja, nu ska jag se på Kevin, han är så gullig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0