Hej hopp

Nu har jag precis hoppat ut ur duschen, lite tidigt att börja göra sig i ordning med tanke på att det börjar kl 19 och jag ska bara klä på mig och sminka mig, men håret måste hinna torka samt göras i ordning så varför inte börja i tid liksom. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha på mig, fick med mig två superfina klänningar hem från Carro, får se vilken av dom det blir.

Övningskörning idag ja, har kört hela dagen känns det som. Först till sisjön, därefter till Kållered, hem, iväg igen till Kullavik, ner till Särö, tillbaka till Kullavik igen, hem... Känns väl sådär, eller det går ju bra att köra och så, men "finliret": växla smidigare osv. sitter inte riktigt där det ska i alla lägen. Men men, det kommer. En liten incident idag, eller i alla fall enligt pappa: körde in i en rondell preciiiiiis framför en annan bil, vilket jag absolut INTE höll med om. Jag har typ synfel när jag kör bil känns det som, ser dåligt i mörker, och min avståndsbedömning är som en fyraårings. Men det kommeeeer.! ;)

Fick även en supermysig kofta av pappa när vi var iväg. Hittade den på Lindex, hör och häpna, men tycker faktiskt att de har skärpt till sig lite. Innan fanns där bara "tantkläder", men nu kan man hitta en hel del snyggt där. =)


Denna kofta, mycket finare i verkligheten!



Kommentarer
Postat av: M

Kan du inte visa en bild på vad du ska ha på dig sen?:)

2008-11-22 @ 16:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0