Fridaay!

Hej lovers!

Äntligen får jag lite tid att uppdatera! Har varit hemma en stund, men bara legat i min säng och degat framför O.C. Nu är det dock Idol som håller på, Alice sjunger för dom som vill veta. ;) Tycker dock att Idol var femtusen gånger bättre förut.. Det var bättre förr helt enkelt! Haha.

Efter skolan idag blev det fika med sötnos-Nina på Condeco, en god macka med kyckling och soltorkade tomater för min del. =) Satt och pratade om allt mellan himmel och jord, bland annat resor inför sommaren.. Får se hur allt blir med det! =) Myspys, tack för idag gumman! <3 Gick även lite i affärer, blev bl a Monki och Gina, men jag hittade ingenting. Eller rättare sagt, jag tvingade mig själv att inte hitta något. Måste spara mina pengar till julklappar och Tyskland.

I alla fall så blev det hemmakväll idag, hade som förslag att dra till Onsala men det kändes inte så lockande dels för att vädret suger b***e, dels för att jag inte var så pepp. Men imon blir det jobb 15-22.30, så jag missar mina favoritbloggares paarty =(=( Är verkligen ledsen för detta tjejer, men hoppas att det bli jättelyckat!

Just det, måste ju även berätta att jag dansad vals med Otto idag, och jisses vad han dansade bra!! :O Gaad. Alltså helt seriöst. Jag är helt mållös. Han måste ha övat en hel del. Haha, nej men seriöst. Kanske är det för att jag aldrig dansat med nån kille som verkligen för och kan dansa, men det kunde verkligen han. Plus att han sa till mig "Va bra du dansar!", hehe, yes I'm good. Nej, men man kunde inte dansa dåligt med honom typ, man bara flöt omkring. Han höll upp armen hur högt som helst hela tiden, och höll tag i en asbra. Ojoj. Jag är helt imponerad, kanske ni märker. Så dagens tips är: dansa vals med Otto! Ni kommer inte ångra det.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Matilda, det är verkligen jättetråkigt att du inte kan komma ikväll,vi kommer sakna dig jättemycket :( Men det kommer fler tillfällen, coh jag hoppas att det är snartsnartsnart :D

2008-11-29 @ 11:40:49
URL: http://olivjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0