Fredagkväll

Kvällen ikväll
blir lugn. Moa och Tove kommer hem till mi casa och vi ska bara chilla, ta det lugnt, slappa (höhö, finns det nåt mer sätt att säga det på?) och kolla Idol eller nån film/serie. Jag har ju ett ganska bra utbud enligt mig själv, med OC-boxarna samt Vänner-boxarna. Dessutom har jag just för tillfället Carros OTH-box, samt Ellinors oslagbara Sunes Jul. Me likey! Så klockren va. Dessutom har jag ju Eva&Adam-boxen, och Sthlm Boogie. Inte illa, inte illa. Haha. Om det är någon som känner sig sugen på det oerhört saftiga utbudet så kom hit vettja. ;)

Jag ska jobba imorgon, också en av anledningarna till att kvällen blir lugn. Denna helgen över huvud taget bjuder inte på så mycket spänning, direkt efterf jobbet imon blire kalas hos min kusin som fyller 29 år. Shit pommes. Söndag förmiddag är ledig för att andas, sen blir det jobb 15-22.30. Ball. MEN, jag laddar till tusen för nästa helg är det... firmafest! Haha. Whatever, jag tycker det ska bli askul i alla fall. =)


Jag gillare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0