Dagen idag

Tänkte bara berätta lite om min dag.
Började med att klockan ringde halv nio hemma hos Nina, då gick vi upp och åt en god frulle bestående stora bar's (?) av müsli ungefär som man hällde mjölk på så svällde dom, skitgott kan jag säga för er som inte testat.! Tummen upp helt enkelt. =) Satt och snackade, kollade Kungsbackas skolkatalog och så, sen moppade vi till ICA och lämnade tillbaka filmen vi såg på igår. What happens in Vegas var det, har sett den innan, rätt rolig är den. =)

Pappa hämtade mig klockan tio vid Kungsbacka station, sedan var det jag som körde oss till Frölunda Torg där jag skulle agera smakråd åt pappa som skulle köpa jeans. Det gick jättebra att köra, och tur är väl att jag börjat komma in i körningen nu, ska antagligen ta min första lektion nästa vecka (vågs på det). Förutom vid ett tillfälle då jag nästan orsakade pappa en hjärtattack genom att köra in i en rondell liite för snabbt, samtidigt som en bil kom från andra hållet. Jaja. Övade på att parkera också, gick väl sådär.

Efter att vi letat jeans till pappa körde han mig till stan där jag träffade Cornelia och Ullis för lite Fars Dagspresentletande samt låång fika på Fröken Olsson, med den godaste kladdkakan. Jag och Cornelia fick efter många höga (från Cornelias sida) skratt planerat vår engelskalektion vi ska hålla i på måndag också, credd till oss. =) Den kommer bli grym. Köpte sedan present till papi och styrde sedan kosan hemåt igen. En rätt så aktiv men ändå skön lördag. Men min fråga är: Var höll du hus Ärret?




Kommentarer
Postat av: Sofia

Absoluteley!

Oh my, vilken kladdkaka med grädde :)

2008-11-08 @ 17:34:41
URL: http://sofiaspixlar.blogg.se/
Postat av: Cornelia

äh..mumma på den ja! När hann du ta den bilden?( jag var väl inne i ett gapskratt-trans^^) Tack för en toppen dag going, kärlek till en skön dude!

2008-11-08 @ 18:15:46
URL: http://corneliacorner.blogg.se/
Postat av: Katja

Gott :)

2008-11-08 @ 20:38:30
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Line

¨¨ va sugen jag blev på kladdkaka nu... den såg riktigt god ut :D

2008-11-09 @ 11:01:42
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0