Blommor och present

Som jag skrev tidigare så fick jag alltså en superfin blombukett och en lika fin present igår. Det var ju min sista dag på jobbet! Känns verkligen hur tråkigt som helst, även om det ska bli skönt med den korta resvägen till mitt nya jobb så saknar jag redan allt. =( Men, det är inte långt kvar tills jag tar körkort och förhoppningsvis kan man få tag på nån billig gammal skruttbil, och då vill jag byta tillbaka. För jag trivdes så himla bra!

I alla fall, presenten var ett Nobelglas från Orrefors (!). Dom är hur fina som helst, och rätt dyra dessutom. Fick ett sådant i julklapp av jobbet förra julen, så nu har jag två, perfekt. Inte så ball att sitta med ett sånt glas liksom.. Så himla chockad blev jag, trodde inte jag skulle få nån avskedspresent eller nåt sånt, hade inte ens funderat på det. Tack tack, och hoppas vi ses snart igen! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0