Bloggi

Oj va mycket skumma bloggar det finns, helt sjukt verkligen. Det är nästan roligare att läsa såna weirdo-bloggar ibland, man slutar aldrig att förvånas. Ja, det har hänt igen, jag har fastnat framför datorn, men nu ska jag ta mig i kragen, plugga i en timma och sen blir det medel-pass klockan åtta (med samma grymma Kajsa som igår!). Gillar inte att träna så sent egentligen, men vad gör man när dom bästa passen ligger placerade så... =/

Hoppas verkligen att mitt öga blir bättre under kvällen/natten och att det inte ploppar ut under träningen eller nåt.. Känns typ så nu, som att något trycker på inifrån. Inte nice! Och jag orkar/hinner verkligen inte åka till ögonläkaren, så hål tummarna för mitt öga är ni snälla, haha . ;)

Blir nog inte mer bloggning idag, när jag kommer hem sen blir det nog bara lite Sunes Jul (den bästa!) och sen bädden för mig. Puss / Matilda ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

ja, det är verkligen jättehärligt :) ååh, jag hörde detta, stackare. men det är snart helg igen :) det tycker jag med, alldeles för länge sen. Det hade varit kul, jag vet dock inte om jag hinner gå på fredag, men kanske :) hur är allt annars? Pusspuss :*

2008-11-18 @ 21:57:29
URL: http://olivjaa.blogg.se/
Postat av: susanna

gud vilken söt blogg du har :)

2008-11-19 @ 17:55:58
URL: http://ussies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0