Aj

Fyfan vad jag hatar det här.
Har sovit i en och en halv timma, försökt blunda resten av tiden, och nu har jag återigen en jävla lapp för ögat. Har sprutat in salva i ögat så det räcker för ett helt år, men hjälper något av det? Nej. Jag har fortfarande lika förbannat ont, och har redan brutit ihop en gång pga av den äckliga smärtan + det faktum att jag inte kan plugga någonting till provet imorgon, eftersom jag inte kan läsa. Det går bra att läsa med ett öga i ungefär fem minuter, sen börjar jag se suddigt, få ont i huvudet och ögat tåras. Testade att spela in en del av skiten på min mobil och lyssnade sedan på det med hörlurar (kreativt eller bara idiotiskt?), men för att det ska gå in i skallen kommer jag att behöva lyssna på det minst femhundra gånger.

Hur i hela helvete ska jag kunna lära mig om celldelning och celluppbyggnad när jag inte ens kan läsa vad som står på dom förbaskade papprena!? Jag får panik. Och samtidigt blir jag så rasande på jävla Samskolan som är anledningen till att man får panikångest så fort man inte är 110 % redo och förberedd för ett prov. Hade jag gått på Burgården hade jag kunnat plugga med ett öga och varit lugn. Typ. Förlåt för ett väldigt hatiskt och onödigt inlägg, men jag har ont.


Kommentarer
Postat av: du vet vem

jag hoppas innerligt att du inte slutar att ogilla våran skola. Jag gillar den inte heller och det är farmor och mormor som håller ihop <3

2008-11-20 @ 18:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0