Abstinens

Vänner! ♥

Äntligen äntligen har jag fått tillgång till dator, även denna gång är den mina kära morföräldrar som får stå ut med att jag kommer hit och beslagtar deras dator.. Shit alltså. Ingen bloggning på typ en vecka, inget läsande av andras bloggar, INGENTING! Jag har missat hela Kenzas Liverpool-resa, jag vet varken upp eller ner i bloggvärlden. Feels horrible! Vill ni så får ni gärna uppdatera mig om något viktigt hänt. Anledningen till att jag inte bloggar: vår internetuppkoppling fungerar inte. Så vet ni. Jag vet inte hur man fixar det, ingen jag känner vet hur man fixar det, men trust me, på måndag är det JAG som ringer support! Har väntat nu hela veckan på något form av mirakel, att det helt plötsligt ska börja fungera, men nej. Det är helt dött. Och jag mår dåligt av detta. Typ.

Tänkte i alla fall passa på att inläggs-bajsa lite medan jag är här, så ni får nåt att läsa. Lämna mig inte, jag är tillbaka snart. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0