Brum dog

Jag var i iväg en stund förut, skulle handla present till meine Mutter. Det hela började med att jag fick skjutsa mig och min pappa till farmor och farfar på min moppe. Jobbigt värre. Tråkigt baktungt det var. Pappas vikt  och min vikt vägde inte riktigt lika.. Men men! Som den stjärnförare jag är klarade jag såklart det galant. ^^
Väl hos f & f skulle vi låna farmors skruttbil, för mamma hade vår till jobbet. Men när vi kommi typ halvvägs till stan så börja hela bilhelvetet hoppa (kändes typ som att halva framvagnen skulle lossna, och JA, jag var nästan villig att hoppa ut genom fönsterrutan). Pappa stannade vid vägkanten och gick runt bilen, fram och tillbaka och lekte bilmekaniker. Efte en evighet kom han in i bilen igen och sa typ; "Jahaa. Det här verkar ju inte bra. Vi får nog köra hem igen!" Hell no, tänkte jag.
Hade vid det här laget lite smått panik för affärerna skulle typ stänga om fem sekunder, inne i mitt huvud såg jag mammas mors dags-present flyga bort mot horisonten. Men, vi vände i alla fall, styrde kosan mot mormor och morfar (en jävla tur att man har hela släkten runt hörnet), och fick istället låna deras bil.Den funkade bättre.

När vi kom dit hade affärerna fortfarande öppet (även om jag kände expediternas mordiska blickar, för vem fan kommer och handlar fem minuter innan stängning liksom? JAG), och jag fick snabbt köpt ett par örhängen till mami.
Köpte även fransk manikyr-set, ögonfransfärg & läppglans. Jesus vad jag känner mig äckligt tjejig nu.
Dessutom, köpte jag solskyddsfaktor! Yes, just det, solskyddsfaktor. Jag börjar sakta men säkert ta mitt ansvar för att inte få hudcancer. För jag känner att jag ligger i riskzonen. Vet inte varför, men det känns bara som att det är något som mycket väl skulle kuna drabba mig. Behöver väl kanske egentligen inte nämna att det var solskyddsfaktor 4, med karoten i, som jag köpte. Det förstörde effekten lite


Ciao ♥


Bjuder på en äckligt blå bild.

Kommentarer
Postat av: Jocke

haha tack, du menar det om fåglar och strumpbyxor eller ? :D

2008-05-25 @ 00:13:54
URL: http://jsblogg.webb.se
Postat av: Emelie (den långe 16 åriga tjejen på 192cm ;D )

svar: hihi, jag har fyra syskon, två brorsor och två syrror :)

2008-05-25 @ 15:19:28
URL: http://mrsunderbar.blogg.se/
Postat av: Jocke

Haha ja, hon formulerar sig jävligt dåligt, plus att hon stavar som en kratta.

2008-05-26 @ 23:23:37
URL: http://jsblogg.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0