Sjung om studentens...

Guten Tag.
Tänkte bara uppdatera lite.. Sitter i köket och har precis ätit lite. Skulle nog kanske vara middag vid den här tiden, men det blev typ frukost istället, haha! Eller aa, jag har ju käkat frukost en gång idag, är inte helt galen, men mamma & pappa var inte hemma, och orkar Matilda göra middag själv? Nej. Finns det något i kylskåpet som hon gillar? Nej. Så jag tog en kesomacka och liten banan och yoghurt. Mums. Seriöst, frukosten är bästa målet på dagen. Lätt. Skulle kunna äta frukost tre gånger om dagen. Jag ville ha lite bär i yoghurten också, men jag orkade inte tina upp några, så jag plockade ur en massa hallon ur min brors flingor. Dom där K Special med bär. Mohaa ;D Så när han upptäcker de får jag stryk ;)

Nej, jag ska ta och pallra mig härifrån snart, ska ju på firmafest sen för fasen. Jesus vad vuxen jag känner mig.. xD Jaja. Det blir säkert kul, det blir middag och uppträdanden och massa shit. Juste, var ju på student förut också. Det var Katrinelunds-ungarna som sprang ut idag, och my gaaaad vad jag också vill ta studenten!! En av klasserna sprang ut till Fix you" och jag och Ida höll fan på att börja böla. Jäkla weepers är vad vi är. Men dom var ju så lyckliga, och är det någon lycka som verkligen smittar av sig så e de studenternas. :D

Jaja, nog tjööötat om det! Måste fixa kläder till ikväll nu... Hm. Kanske nördar mig lite och lägger upp en dagens outfit sedan, gjorde ju trots allt det rätt ofta förut och nu när jag till och med har skaffat mig en egen kamera (!) så borde det ju inte vara några problem. Ciao! 


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vill höra allt om din resa nuuu!!! saknar dig som bara den(L)

2008-06-11 @ 17:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0