Plugg!

Tror jag kollapsar snart.
Har suttit sedan klockan halv elva och jobbat med mitt arbete i företagsekonomi. Det ska vara inne på måndag, och trots att jag började redan tidigt i förra veckan och har jobbat med det flera gånger sedan dess, så känns det som att det aldrig blir klart! Först nu förstår jag vilket rövjobb det är att starta företag...

Och i tvåan ska jag ju läsa småföretagande B. Good luck, Matilda. Kommer få slita häcken av mig.

Det är så himla tråkigt att behöva sitta inne när det är fint väder ute. Men, måste kämpa nu det sista. Ska avsluta FE:n nu, har lite kvar, men det gör jag ikväll när pappa har kommit hem, han får ge mig lite tips. Så nu ska jag sätta mig med historian, prov om andra världskriget på fredag. -.- Fast rätt intressant är det ändå. Plus att vi fått se en jättebra film på lektionen, sjukt hemsk.

Jaja, nu hinner jag inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0