Mors Dag

Äntligen hemma efter lite besök här och där.
I morse pluggade jag (söndagsmorgon, plugga?), gjorde nästan klart mitt FE-arbete! :) Ska fixa det sista om ca två sekunder. Efter det gick jag ut i solen och stekte, typ hur härligt som helst. Låg där hur länge som helst typ, var ju tvungen att testa mitt nya nivea-karoten-klet. Hm. Den sög, kan vi ju konstatera. Märkte ingen större skillnad mot min andra Piz Buin (piss-brun). Dock glömde jag smörja in armarna, och saaaatan vad dom kliar nu. Brände nog dom lite..

Vid tre-tiden tog jag min moppi upp till farmor och farfar, där det var lite mors-dags-firande. Smörgåstårta och grejer, men det ville inte jag ha. Trots farmors ihärdiga tjat. Så jag satt där en stund, såg på när dom andra slevade i sig tårta som om de aldrig hade sett mat förut, och var lite lagom osocial. Sen tog jag iPoden och sprang en rätt lång runda. Asgött. Men hur varmt som helst. Kände mig som en invalid typ.
Duschade snabbt hos farmor och farfar, bytte om och sen åkte vi till nästa firande. Mormor och morfar. Där var det typ femhundratusen olika sorters kakor + tårta.

Funderar på att äta lite sen middag nu, har bara ätit en skål gröt idag, förutom en kaka hos m & m. Får se. Måste i alla fall plugga lite till nu.. -.-


Från i somras, me & Elsa ♥

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: sounds great ;D

2008-05-25 @ 22:23:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0