Mätt och belåten

Var ju som sagt hos farmor och farfar och åt middag.
Det blev tacos för hela slanten, plus en Daim-strut till efterrätt... Äter aldrig efterrätt egentligen, men kunde inte med att säga nej när farmor hade varit så snäll och köpt. Känner mig lagom tjock nu, men aah, det kanske är nyttigt för mig att bryta på reglerna ibland.

Ska ju trots allt springa Lilla Göteborgsvarvet på söndag, mihi. ;P Måste ju ladda upp förfan! Yeye.
Ikväll blir det deeg på hög nivå, massa tv och så. Ska kika runt på lite bloggar nu också =)

image495
Såhär såg jag ut idag!
Bara ben fastän man kanske inte är brunast i stan, men who cares.
Min nya favoritklocka också:

Kommentarer
Postat av: J

jag vill ha klockan. var har du hittat den snygga? :)

2008-05-21 @ 10:58:28
URL: http://paintthesilence.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0