Fredag 16:e Maj

Hej bloggen! Shit nu var det längesen jag skrev igen. Har haft fullt upp, och då menar jag verkligen fullt upp.
My school is killing me. Big time.
Usch, sista slutspurten nu, måste verkligen kämpa på!
Hade excelprov + engelskaprov idag, fick tillbaka engelskan med en gång och det blev MVG =) Yay.
Dessutom fick vi tillbaka våra nationella i engelska, det blev MVG där med! Fick 8,5 i snitt och så hade jag en 10:a på uppsatsen. Wiie.
Dock hade jag 10 i snitt på nians nationella i engelska, men å andra sidan så är ju engelska A-nationella svårare än de i nian.

Jaja, slut på skolsnacket.
Ikväll blir det enbart lugnt för mig. Eventuellt lite plugg också.
Jobbar ju imorgon... Hockey ikväll också =) Tyvärr är den så sent att jag inte kommer kunna kolla klart på den.
Börjar elva, och ska man upp vid sju så.. Men men.

Alldeles strax kommer papi hem och då ska vi upp till farmor och farfar och äta tacos.
Ska bli göttigt, jag är vråååålhungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0