Bloggsnack

Idag i bamba pratade vi om bloggar.
Jag föreslog att vi skulle slå våra kloka huvuden ihop och starta en tillsammans. Allihopa alltså.
Bra, eller hur?
Ja för det var många som hakade på den idén. Nat.

Jag tyckte i alla fall att det var en strålande idé.
Men men. Väl mottagen blev den inte. Så nu kommer dom väl kika in här istället.
Kul -.-

En grej, jag har åtta (observera ÅTTA) skoldagar kvar. S-i-n-n-e-s. Sjukt.
Om en stund, en liten stund, närmare bestämt två veckor, åker jag till Spanien.
Det ska inte bli obehagligt direkt.
Mmmm.

Kommentarer
Postat av: Jenny p

Vad roligt att bara åka iväg :D
Det skulle jag också uppskatta jsut nu.
/ jenny

2008-05-20 @ 17:49:07
URL: http://www.matchless.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0