Äntligen lördag..

Precis som rubriken säger: ÄNTLIGEN LÖRDAG! Woo. Helt sjukt vad skönt det är med helg. Denna veckan har verkligen varit störd, med mer plugg än vad vi haft sammanlagt under hela terminen tyyp... Men nu är den över och det enda som återstår är nästa vecka, innan jag drar söderut! ;D Iiiih!

Idag har jag inga bestämda planer, tänkte i alla fall ta mig en långpromenad med min vovve efter frukosten. Sedan hoppas jag på att solen kommer fram, för då ska jag steeka ;) Och juste, jag måste ju köpa Mors Dag-present till mami också. Får fråga pappa om vi kan åka iväg på en liten shoppingsväng! Fick ju lön igår också, det måste väl firas på något sätt.. För övrigt var jag värsta killer-säljaren på jobbet igår! Sålde säkert femton lottpaket under de tre timmarna jag jobbade. Sjukt va lätt det gick :)

Kvällens planer är inte bestämda för fem öre. Mamma & pappa ville att jag skulle hänga med dom och se på schlagern med massa av våra kompisar. Hmm.. Funderar på det, för det var rätt längesen jag var med dom och gjorde nåt. Men, får se om jag orkar hitta på något annat. We'll see helt enkelt.



Denna bilden tog jag ute i våran trädgård. Har aldrig varit någon fotograf direkt,
men nu när jag har köpt ny kamera ska det BANNEMEJ bli ändring på det! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0