Wiie

Äntligen hemma från en lång (?) dag på jobbet. Fick även testa hur det var att ha med sig matlåda idag.. En ny upplevelse! Innan har jag bara köpt smörgås och frukt i lunchrummet på rasten, men smörgås och frukt= kolhydrater, alltså stoooort nej. Åh, det är svårt att vänja sig av med frukten... Men men, det går!

Och en annan grej, var faktiskt tvungen att väga mig idag, hihi, bara för att seee om det fungerar liksom. Även om jag faktiskt gör det här för många andra anledningar också (till exempel min mage). Och jag har redan tappat ett kilo! My gaad, trodde inte det var så effektivt :O Dessutom är faktiskt maten riktigt god, åt en ganska så fettdrypande omelett nyss med bacon och tomat. Till det tog jag lite turkisk yoghurt med fetthalten 10%. Mums filibabba säger jag!

Nu ska jag iväg på kalas till min lilla kusin. Hm, lilla? Hon fyller faktiskt 11. Anyway, ska försöka hålla mig från godsakerna, eller vänta, finns det tårta utan carbs? 8) Höhö... Nej men allvarligt, jag står mig på min omelett! (Y):D

Lägger upp kvällen outfit senare, dagens är inte så intressant. (=mina jobbkläder..)

Kommentarer
Postat av: carro

hahah sööötnos :D jag har inte gått ned riktigt lika mycket men ett halvt kilo ungefär! men det räcker gott och väl för mig, hihi :D dag 2 liksom!

2008-06-18 @ 17:56:02
URL: http://rosetty.blogg.se/
Postat av: Suss

jag har också precis börjat med den kosten:) Svårt att vänja sig av med ris och knäckebröd bara..! Men hallå jag tycker jag känner igen dig, går inte du på Sam? :o

2008-06-19 @ 14:24:27
URL: http://sjalvstandig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0