TRÅK

Jag blir allvarligt talat deprimerad när det är sånt här väder på sommarlovet. Känns som att dagarna bara flyger förbi, och man får ingenting gjort. Någon som känner igen sig? Jag menar, vad fan ska man göra när det är mulet, mulet och återigen mulet, och stup i kvarten kommer det en regnskur som inte är utav denna värld. Jobbigt. Ligga på stranden? Nej. Glida omkring i stan, eller glassa på en uteservering? Nej. Lägga sig i sängen och dra täcket över huvudet? Låter lockande.

Nej, nu ska jag i alla fall ta mig i kragen. Hade jag varit frisk hade jag stuckit till gymmet, tror inte att jag har satt min fot där på ca en månad. Men nu får det bli långpromenad med Elsa istället. See you.

Kommentarer
Postat av: Camilla

snygg blogg!

Kika gärna i på min blogg och säg vad du tycker!

2008-06-23 @ 10:44:07
URL: http://blommornasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0