Systuga

... är vad jag har haft här idag. :P Sytt in 2 par byxor där nere, då dom var för vida, samt sytt en klänning, eller ja.. Inte sytt den från scratch, men jag tog ett linne, samt den ena kjolen jag köpte på 2hand igår och sydde ihop dem. ;) Inte så svårt egentligen. Det har varit en riktigtt slapp dag idag, verkligen, låg ända fram tills halv två och bölade till OC... :P haha. Sån himla weeper är jag verkligen. Men det var slutet på första säsongen när Ryan åker tillbaka "hem" till Chino med Theresa. Usch! Tårarna bara sprutade.

Jaja, nu har jag precis ätit middag, ett stort pitabröd med tomat, paprika, gurka, kyckling, turkisk yoghurt och salsasås. =) Yummie säger jag. Ska strax sticka iväg till Carro som kommit hem från Barcelona, och kolla på film! Ska blir jättekul att träffa henne, var två veckor sedan nu.


Klänningen jag sydde, kjolen köpte jag som sagt igår, överdelen är ett linne jag hade hemma.

Den andra klänningen jag köpte (som egentligen är en kjol).

Köpte ju även ett par pants, men dom ligger i tvätten just nu. Bild kommer en annan dag!


Kommentarer
Postat av: JESSICA

söta dom var :)

2008-06-26 @ 13:31:19
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Postat av: LINN

HAHAHAHAHAH och du kallar kissie fjortis? oh dear..

2008-06-27 @ 03:04:49
URL: http://linnbexelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0