Some shopping

Har varit iväg ända fram tills nu, gått i second hand-affärer med Rebecca. Mucho trevligt. =) Nu är jag dock väldigt trött. Vi hann typ bara med tre stycken affärer, egentligen hade vi planerat att gå till... hm, femton? :P Haha, njaee, kanske inte, men några fler i alla fall. Men, dåligt lokalsinne som vi har, fick vi spendera en hel del tid med att stadsvandra. Se oss omkring i vår fina stad.. För clever as we are hade vi bara skrivit ner adresserna, inte någon liten ledtråd till vart i stan en adressen låg. Alltså, Magasinsgatan 15, jaha vart fan ligger den? Är vi i rätt del av staden? Är vi på väg åt rätt håll? Är vi i rätt stad?? Haha. Så, som sagt, vi hann med tre stycken affärer, och jag fick med mig fyra köp hem. Riktigt nöjd är jag. En jättefin röd kjol (som jag ska ha som klänning), en rosa kjol (också den ska bli klänning), ett par råcoola blommiga byxor (haha) samt en svart skinnväska. Allt för ynka 205 kronor. Wiie.

Lägger in bilder på allting sen tänkte jag. Provae även lite coola glasses, då jag är en riktigt glasögon-wannabe. Eller aah. Snarare, glasögonbärare-wannabe. Har alltid velat ha glasögon, alltså såna där coola nördglasögon. Men ack nej, tyvärr har jag inte synfel. Såg inte ett piss i dom, fick be Rebecca ta ett kort på mig för att jag ens skulle kunna se hur jag såg ut i dom. Då är det illa.

Resten av dagens planer är: inga. Ska i alla fall se på Allsång på Skansen sen, höhöö. Sommarfeeling på hög nivå. Sen kanske det blir en promenad också, om jag orkar efter min oh så ansträngande stadsvandring..


Nice brills, huh? ;)



 


Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Hm, jadu.. när jag kollar med Firefox, så ser funkar ju allt, även om menyn ligger längst ner och du har en bakgrund som lyser genom på alla inlägg...

2008-06-24 @ 18:01:22
URL: http://designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0