Smögen, slappis & second hand

Nu ligger jag och Rebecca utslagna på mitt golv. Jag har datorn (som ni kanske förstår, haha) och hon har min nya Veckorevyn som damp ner i brevlådan idag. Blev positivt överraskad, då jag trodde att min prenumeration var över. Men icke. Vet faktiskt inte om jag ska förnya den, tycker rätt bra om tidningen, men funderar på att köpa en prenumeration på Cosmopolitan istället.

Åh. Blev så jäkla sugen på en sista-minuten-resa när jag såg Kenza´s blogg idag. Och Kato Stalos/Agia Marina av alla ställen! Älskar det stället. Har varit där tre gånger och ska tillbaka till Kreta även i sommar, om än inte riktigt till samma ställe. Denna gången blir det Platanias, men det är typ gångavstånd (om man är hurtig, hoho). I och för sig ska jag ju då en vecka utomlands, samt har varit en vecka i Spanien, men Kreta är inte förrän 14e augusti. Så långt kvar! Hade jag bara haft pengar hade jag åkt på direkten. Var inne och kollade upp sista-minuten-resor förut, men tyckte inte alls att dom var billiga.. Typ 2-3000. Plus fickpengar, det blir för mycket. =(

Idag har i alla fall jag och Rebecca varit ute på långpromenad med Elsa, efter det åt vi lunch, och nu har vi bara degat. Kollat runt på internet efter boenden i Smögen, vi funderar nämligen på att åka dit någon gång snart. Carro ska också följa med då =) Vi kollade också upp adresser till i stort sett alla second hand-affärer i hela Göteborg. Haha. Imorgon ska vi nämligen bege oss ut på en liten (läs: stor) vintage-shopping-tour. Höhö. ;) Har i princip aldrig handlat second hand, förutom ett par jeans på Myrorna för femhundra år sedan så det ska bli kul!

Nu tänkte jag försöka fixa lite med min design. Är såå trött på den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0