Raindrops

Har regnat hela natten. Och det regnar fortfarande. Usch. Vad är det här? Det är ju sommarlov! Åhh. Jaja, just nu sitter jag i alla fall och har precis ätit frukost, tittar på Morrongänget, just det GÄNGET. Så dåligt, nåt knas mellan deras radio-del och Tv-delen, så de får inte längre heta Morrongänget. Helt kasst.

Om drygt en timma ska jag åka till Frölunda Torg med mami, mormor och bror. Får se om jag hittar något att tröstshoppa för att regnet öser ner. Fast... nu håller det upp! =) Wiie. Jaja, lite shopping blir det nog i alla fall. Ska även se om jag hittar någon bok om LCHF-kost. Tycker det verkar superbra, men det är svårt att veta exakt vad det är man får och inte får äta.

Åh, jag har så sjukt ont i mina hälar, skoskav utav helvete! Dansade kanske lite för mycket i lördags.. Hörs!


Jag, Ida, Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0