Rain

Bestämde mig för att trots allt inte lösenordsskydda bloggen. Kändes för tråkigt liksom. Men jag får se, kanske måste jag ändå göra det lite längre fram.

I alla fall. Har inte bloggat på några dagar, men midsommar var i alla fall lugn och skön. Inget party för min del, däremot var det partaj hemma hos Ida i torsdags för att fira att hon fyllt år. Grymt roligt =) Snyggingarna Lars och Elir kom dit så man fick träffa dom för första gången. ^^ Mihi. Så i fredags var jag grymt sliten och trött och var därför hemma på midsommaraftons kväll. Skulle dessutom upp och jobba på lördagen...

Jobbade alltså igår, samt idag, gött att få in lite pengar i alla fall. Dessutom finns det ju ändå inget att göra i regnet :(
Usch, både fredag och lördag blev rätt så svullo vill jag lova, men idag har jag kört på med LCHF igen :) Åt iofs bara LCHF-mat igår, men det blev väldigt mycket gottigt som slank ner också. Men men, en svullo-dag måste man få ha, annars är det svårt att palla veckans andra dagar.
Jag älskar verkligen LCHF redan, mår grymt bra av det, känner att min mage bara älskar det. Haha :P Faktiskt sant. Plus att man aldrig blir sådär äckligt mätt, utan precis lagom. Det som skulle sitta fint nu var om min förbannade förkylning kunde försvinna.. Har fått stå ut med den i ca två veckor nu, och jag orkar inte kraxa mer.

Nu ska vi se på Bourne Ultimatum, senare ska jag försöka lägga in lite bilder jag tagit de senaste dagarna! Plus på grejorna jag shoppade förut. Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0