På gränsen till död

Hej bloggen.
Har inte bloggat på ett tag (öhm, 2 dagar?), beroende på att jag inte varit hemma. Sov hos farmor och farfar fredag till lördag, igår jobbade jag hela dagen, från halv tio till sex, och sedan kom mina underbaringar hem till mig =) Vi åt thai-mat och satt och pratade till tre, då vi slocknade. En sjukt lyckad kväll!

Idag har jag inte gjort mycket. Gick upp innan mina vänner, och städade klockan halv tio. Känns som jag har börjat bli lite pedant... Klarar inte av att det är stökigt alls. Fick lite smått panik när jag kom ner och såg all disk som fortfarande stod kvar på diskbänken, alla chipssmulor som låg på vardagsrumsmattan etc etc. Men men, det är väl bättre än att det ser ut som en svinstia?
Efter städningen väckte jag tha gang och vi åt lite knäckebröd till frukost, sedan gick jag ut och solade en stund, men såklart så kom ju molnen fram med en gång... =( Så jag stack upp till farmor och farfar igen (mamma och pappa var fortfarande inte hemma), blev serverad lite good mat. Mums var det, goda mackor och farmors köttbullar lite senare till middag. Plus magno sorbet till middag. Jag är inte hungrig längre.


Jag och mina darlings, när vi typ precis hade lärt känna varann.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0