Onsdag

Godmorgon bloggen.
Mulet idag igen ja. Börjar tröttna på detta nu. Idag ska jag i alla fall ta fram symaskinen och så lite, dels fixa till några av plaggen jag köpte på second hand igår, dels fixa några gamla plagg som ligger och skräpar här hemma. Det är roligt att sy! =) Och ännu roligare när man är klar och ser resultatet.

En tråkigt grej. Jag får/kan inte längre gå på LCHF-dieten. =( Tänker inte gå in närmre på varför, men man kan väl säga att det har med min hälsa att göra. Är så jävla pissed, ville verkligen göra detta och jag kände redan på de få dagar jag höll på att det var något för mig. Dessutom att det visade så snabba resultat.. Men men.
Får försöka se det positiva i det, jag kan nu äta vad jag vill igen (går ju ändå inte upp vikt) och som så många andra har påpekat; det är väl det man ska kunna göra när man är ung? Jag är sjutton, och egentligen borde jag inte bry mig ett skit om dieter etc. Så på det sättet är det väl bra antar jag. Ja det finns väl en hel del positivt, behöver inte tänka så mycket på att planera måltider osv. Ja, jag försöker övertyga mig själv om att det här är bra.

Men whenever in the future när jag känner att jag verkligen behöver gå ner i vikt, då är det LCHF-metoden som gäller. Verkligen. Självklart ska jag ändå fortsätta stötta Carro! =) Skitduktig är hon ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0