Lite nytt

Sådär,
har i alla fall börjat med design-ändringen lite..


Det går sakta men säkert kan man säga! ;) Haha. Jag är ingen hacker direkt. Alltså inte så haj på datorer. Men men, jag gör så gott jag kan, och det går rätt bra med hjälp av den här killens fantastiska sida! You are my rock.

Min blogg ser fortfarande ut som crap, men jag ska nog få ordning på den så småningom. Hoppas jag i alla fall. Headern behöver jag nog dock hjälp med, då jag ej är ägare av PS. Jaja, whatever.

Nu bär det av till Rebecca, vi ska glo på Vänner =) Ett bra tag sen jag gjorde det nu, har sett på OC ett tag. Ska bli trevligt, tror jag sover där också. Ha det så bra, kanske bloggar mer ikväll, annars blir det imorgon!


Jag och Rebecca.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: tack för din värmande kommentar. ja, jag har designat den själv :)

2008-06-23 @ 21:43:31
URL: http://blommornasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0