Jaa, jag älskar listor.

Vad är klockan just nu? 10.46
När gick du upp ur sängen i morse? 08.35
Vad har du ätit idag? Frukost
Vad har du på dig just nu? Pyjamas
Har du städat på ditt rum? Yeeah, igår! :D
Dagens händelser? Sola, gå ut med min hårboll, 50-årsfest ikväll
Vad gjorde du igår? Degade hela dagen, träffade Carro och Greta på kvällen
Vilken film såg du senast? Juno
Den bästa filmen? Die Hard
Hur många fingrar har du? 10
Flyter golfbollar? Öh.. Nej?
Var är du just nu? I vardagsummet
Är det någon annan i rummet? Min hund
Hur många signaler innan du svarar? Beror på hur långt ifrån telefonen jag är
Skiter du ibland i att svara? Händer väl..
Har du en bokhylla? Ja
Om ja, vad har du i den? Öhm, böcker?
Vilken årstid är bäst? Sommaren
Vilken dag är bäst? Lördag
Vad händer i sommar? Sola & bada, träffa kompisar, resa, festa, ha kul!
Vad såg du senast på tv? Fotboll
Favorit program? Har inget speciellt
Vad köpte du senast? En bok..
Skall du köpa nåt särskilt inför sommaren? Hm, nej. Sparar till Kreta.
Veckans roligaste: Kommer inte ihåg.
Veckans tråkigaste: Minns inte sånt.
Veckans dummaste: Men..!
Ris, pasta eller potatis? Helst ingen av dom.
Hus eller lägenhet? Hus.
Vara ihop eller singel? Singel just för tillfället.
Skid- eller solsemester? Gaah, kan inte välja. men det blir nog sol.
Dusch eller badkar? Dusch
Pussar eller kramar? Pussar
Vill du ha en snigel på ögat? Ja tack, gärna.
Tom Cruise är? Ful och elak.
Vem är den bästa rapparen? Hm. Vet ej.
Tycker du det är skoj att svara på frågor? Ja förfan, jag älskar sånt här.
Hur mår du? Bra, förutom att jag är förkyld.
Vad är klockan nu? 10.56
Hur lång tid tog det att svara på alla frågor? 5 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0