Handlat

Sådär, nu har jag varit och handlat för första gången själv. Eller någon gång har jag väl säkert handlat ensam, men inte så värst många.. Kanske dags att lära sig? I alla fall så köpte jag lite smått och gott, krossade linfrön, fryst sejfilé, kallpressad rapsolja, citron och turkisk yoghurt. Den yoghurten är så stört god, särskilt med typ jordgubbar i.

Har flyttat tillbaka helt till denna bloggen nu, gjorde en annan blogg för att skriva om mitt (och Carro´s) LCHF-projekt. Men det blev lite bökigt att ha två... Har kopierat över de inläggen jag hann skriva, över till denna bloggen, men ett har stannat kvar och vill inte riktigt hänga med. Får försöka fixa det!

Annars ikväll, ska jag se på fotbollen. Första matchen som jag kan se =) För en vecka sedan satt jag på planet från Spanien, och i lördags hade min farbror 50-årsfest. Så det ska bli grymt kul! Måste passa på att måla om mina naglar också, målade på fransk manikyr häromdagen, men den börjar spricka lite i kanterna.


Den här bilden tog jag igår, kanske inte syns så jättebra, men men.
Försök att bortse från mina osnygga fingrar ;P

Kommentarer
Postat av: Alanya

superfin blogg!

2008-06-17 @ 20:52:05
URL: http://rudling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0