Godmorgon,

har precis ätit frukost med la familia, och nu sitter jag här och läser igenom mina favoritbloggar. Dom har blivit rätt många nu faktiskt... Shit, vilken blogg-nörd jag är! För ett år sedan visste jag knappt vad en blogg var. Allvarligt. Det var även för snart ett år sedan som jag startade baramatilda-bloggen. Längesen.

Galet mycket som hänt på året som gått egentligen. Och bloggen har också förändrats. Har ju inte skrivit något i den på skitlänge, inte på hela våren. Och kanske blir det inte så jättemycket i sommar heller, men jag hoppas! För det är skitkul att blogga =) Det är det faktiskt. Kanske i och för sig för att jag är en sån major skriv-tönt. Har alltid vart sån i skolan och så, skrivit skrivit skrivit. Noveller, texter, dikter, allt. Så bloggen är ju typ perfekt, som ett forum där jag kan skriva asset av mig utan att någon gnäller. Sen om ingen läser, det är lite shit the same faktiskt.

Från och med nu kommer det bli lite alt möjligt här i bloggen. Olika texter, lite om mode och smink, kanske nån dagens outfit, lite musik. Jaa.



Två bilder från resan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0