Ensam hemma

Ja, det är jag nu. Mamma och pappa har precis åkt iväg, de ska till Danmark över helgen med några kompisar, och min bror stack precis till stan. Han skulle köa för nåt spel.. Nödvändigt, säger jag, gå upp skittidigt för ett sletet spel. Men men. Själv hade jag hoppats på att han skulle köpa Wii Fit (så heter det va?), som är ett spel till Nintendo Wii där man utövar olika aktiviteter typ. Eller, man rör på sig i alla fall . :P


Detta spelet är det, verkar rätt kul ;)

Yeye. För övrigt idag har jag inte mycket planer, skönt. Ska till farmor och farfar vid fyra, äta middag där och sen ska jag och min bror sova där. Om jag lyckas övertala min bror så tjockar vi oss nog med B&J ikväll och ser på nån film (sen när behöver man övertala någon att äta Ben & Jerrys liksom?).
Får se om jag hittar på nåt annat kul idag, men vädret ser ju inte föör lovande ut.. =(

Kommentarer
Postat av: Evelin

kondis man kommer få av spelet!

2008-06-27 @ 20:42:17
URL: http://evelincelik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0