Dag i Borås

Idag var jag i Borås med Greta och hennes mamma. Vi skulle egentligen till "stora" H&M, men det blev ju en liten besvikelse. Det fanns inte! Bara en liten, vanlig H&M-butik, som finns var som helst liksom. Jaja, fick i alla fall med mig ett linne och en kofta hem, från rean på Vero Moda. Vero Moda, som för övrigt typ inte finns här längre..? Rut m. fl har typ ersatt det tror jag. Whatever, vi åt i alla fall en supergod taco-buffé till lunch, hennes mamma bjöd =) Supersnällt.

Nu har jag precis suttit och kollat på "Cesar och hans hundar" på DVD, nån snubbe som "uppfostrar" hundar typ.. ;P Ganska skoj, men jag blev typ rädd för alla hundarna, för dom var sååå aggro. Ska kila ut i köket och hjälpa mamma med middagen nu, sedan ikväll får jag se vad jag hittar på för skoj. Ha det bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0