Vi drar till Blekinge

Jag är rätt så glad just nu! Igår pratade jag med min kära syssling (eller heter det nästkusin??) Elin, och vi kom fram till att det inte är okej att vi inte träffats på så länge. Uschusch. Vi brukade träffas en gång varje sommar, våra familjer alltså. Oftast har dom kommit hit till Göteborg, så har vi gått på Liseberg och så. Men vi sågs inte förra sommaren och denna sommaren hade vi antagligen inte heller setts om det inte hade varit för mig & Elin. Så vi kollade vilka helger vi kunde och kom ganska snabbt fram till att det endast är denna helgen som kommer, som funkar. Så vi informerade våra föräldrar om läget, och ganska snabbt bestämdes det att vår familj sätter sig i bilen fredag morgon och brummar ner till Norje (jaa, det heter faktiskt så :P). Vi ska vara där til söndag kväll, och det ska bli så himla kul. =)

Vi har alltid så sjukt kul tillsammans, Elin är 1 år äldre än mig. Hon fyller 18 år idag, GRATTIS gumman! <3 Sen är det Ida som är ett år yngre än mig, och Linnea som är ett år yngre än min bror. Jag och min bror ska sova hos dem, och våra föräldrar ska bo på ett vandrarhem som ligger 500 meter ifrån deras hus. Wiie =D


Från vänster: Elin, jag, Ida, Linnea, August. 2 år sedan.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: visst är den ;) haha!

2008-07-17 @ 20:15:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sabine

härlig sommarbild :)

2008-07-18 @ 15:53:29
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0