Dag vid havet

Nu har jag precis ätit middag med min pappa. Blev stekta potatis, bacon, korv och ägg. Mat som jag egentligen aldrig ens skulle fundera på att äta, men jag har faktiskt börjat anstränga mig för att försöka äta samma saker som resten av famlien och så. Samt att unna mig lite mer saker (en "läxa" jag fick av skolsystern över sommaren), och jag tycker jag är rätt bra i alla fall, åt ju femton kilo pannkakstårta igår till exempel. ;D Haha, juste, det har jag ju inte ens bloggat om..

Jag, Carro & Greta gjorde pannkakstårta igår (på initiativ av mig!), jag moppade bort till Hemköp och köpte alla ingridienser, bla vaniljvisp, chokladmousse och vaniljglass. En riktig kaloribomb med andra ord. Jaja. Gott var det i alla fall. Vi kollade på Vänner också, men jag åkte hem relativt tidigt, var ganska trött.

Idag har jag legat nere vid havet med min mormor =) Hon är chill. Vi tog med oss macka och frukt och åt en liten lunch där nere, sen låg vi bara och solade, pratade och chillade. Jag hade även med mig boken jag läser just nu, av Linda Skugge. Det är typ hennes blogg fast i bokformat. Den är rätt bra faktiskt ;D

Nu ska jag åka ner till min mormor och morfar igen, ska sova där inatt! Ska bli mysigt. Imorgon får jag se vad som händer, vädret ska bli finfint ju! Måste kila, puss & kram / Matilda.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ajemen :) jo, det är bara fint, en aning trött efter en hel dags jobb, men annars :) hur är det själv? PUSS.

2008-07-01 @ 23:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0