Burning

My god vad jag är... bränd. Trött, utmattad, stekt är jag. Har legat på en klippa med Moa hela dagen, och när jag kom hem såg jag hur röd jag var. Eller mer brunröd typ, men ah. Intressant info?

Det har i alla fall varit en grymt skön dag idag, helt underbart väder och grymt roligt att träffa Moa, vi har inte setts på... hm, väldigt länge. Låg bara och pratade och planerade lite sommargrejer. Grymt skönt att prata av sig om jobbiga mat-tankar osv med dig gumman, du vet precis vad man menar.
Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och skölja av mig allt äckligt salt (premiärdoppet idag, 2a juli, jag är STOLT), just nu läser jag lite bloggar, bl a Kenzas. Hon är ju på Kreta, exakt dit jag och mitt crew ska i augusti. Skönt att få lite tips på uteställen. Samtidigt som jag uppdaterar mig inom bloggvärlden, så lyssnar jag av någon konstig anledning på en låt med Rise Against (!?) Why? Hur har den hamnat i min iTunes-bibblan? Dessutom ser jag nu att det finns massa mer låtar med samma artist/grupp/whatever. Dagens fundering, vem har lagt dom där.?

Ikväll blir det Sex and the City-filmen med Ellinor, Cornelia och Carro. Blir nog kul tror jag, har aldrig sett ett enda avsnitt av serien, men shit the same. Hade nog hellre suttit nere vid havet med en grill och en go snubbe med gitarr, men detta går också bra. Ciao.

PS! Fick en skön kommentar av en gosse vid namn Oscar, han lämnade dock ingen bloggadress, men om du läser detta så TACK så mycket, din kommentar gjorde min dag ;) Puss på dig med.


Skulle ladda upp en bild på mig och moagoa, men som vanligt så laggar publishme, nu visar den inte ens alla bilder i en mapp. Skärp er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0