Update

Hejsan hoppsan.
Har blivit dåligt med uppdatering de senaste dagarna, men jag var ute på havet hela dagen igår och idag har jag jobbat 12-21.30. Usch. Och inte blir saken bättre av att exakt alla som kommer in och handlar är levande pepparkakor. Jag skojar inte. Gud vad det är synd om mig. Dagens i-landsproblem, må så vara, men ändå!

Imorgon blir det jobb mellan 16 och 21.30, och innan dess står seriös solning på schemat. Jajamen. Jaha, vad mer då? Just nu kollar jag på O.C (har iofs satt på "paus" medan jag skriver..), tänkte släcka någorlunda tidigt ikväll för att kunna gå upp tidigt imon och ut i värmen. Om det blir bra väder imon? Men det ska det väl?

Jaja, när jag får tid kanske jag laddar upp lite bilder från i lördags. Det var en rolig kväll kan jag säga =). Haha, roligaste på länge faktiskt. Anyway, godnatt och sov så sött. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0