Tuesdaay

Tjoho. =)
Jag är verkligen kass på att blogga nu förtiden, men det är i alla fall kul om man hinner med ett inlägg om dagen, alltid lite roligt att komma ihåg vad man gjort under sommaren liksom. Minnet är ju inte det bästa som sagt.. xD
Imorse var jag på Calanderska sjukhuset, typ ett privatsjukhus tror jag att det är..? Sjukt läskigt i alla fall. Hatar vanliga sjukhus, men det här var ta mig tusan ännu värre. Sådär gammalt var allting, en rå-gammal byggnad, plus att hela stämningen liksom.. Ah, svårt att förklara men jag tyckte det var obehagligt i alla fall. Tror att det även fungerar som något sorts äldreboende, för det var en massa gamlingar som irrade omkring. Anyway, skulle ju kolla mina födelsemärken, var ju helt inställd på att jag hade hudcancer och typ tre dagar kvar att leva. Buhu. Men så var det inte. Fick prata med en väldigt rapp (i käften) kvinna, läkare. Hon lugnade mig och sa att alla hetsar upp sig för mkt över om en leverfläck är det minsta förändrad. Hm. Så hon sa att man skulle börja tänka på att söka ifall fläcken hade blivit typ fem ggr så stor på en månad. Då är det ju lugnt. Än så länge.

Efter att jag varit där åkte jag hem igen, trött som jag var (hade ju gått upp halv nio). Började jobba klockan tre, och arbetade ända tills åtta. Ganska kort pass, men men. Det var helt okej på jobbet, alltid kul när man har snygga jobbarkompisar ;) Haha.
Nu sitter jag här ensam, alla andra i min familj har gått och lagt sig. Börjar bli lite lätt skraj faktiskt, är lite rädd för spöken och sånt. Asså allvarligt. Det spökar typ i mitt hus, så det är INTE chill. Plus att the forest is my closest neighbour. Och jag hörde typ skratt precis. Mys. Tror jag ska dra täcket över huvudet och nana. Med öronproppar eller nåt, för jag kan omöjligt somna när hela huset knakar och brakar. Ska upp tidigt med U1 imon också, vägleda henne hem från Kungsbacka. KLOCKAN ÅTTA. Hur svårt kan det vara liksom? ;) Sedan ska jag på Liseberg med min familj och våra kompisar, om regnet kan sluta för en endaste sekund. Please.

Okej, dags för bädden. Och jag måste komma ihåg att säga till Ida att hon ska kolla min blogg. Annars blir det andra bullar. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hjärtat, jag läser din blogg nu! så ofta jag kan :D

woho, känner mig så duktig ;)

2008-07-09 @ 23:43:06
Postat av: Matilda

Wiie =) Haha!

2008-07-10 @ 10:56:08
URL: http://baramatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0