Trött och sliten

Hemma från jobbet. Äntligen. Även om jag trivs som fisken i vattnet på mitt jobb så är det skönt att komma hem efter en lång dag där. Har precis ätit middag, blev sallad från igår + lite kyckling. Råkade värma den alldeles för mycket, så det small till i hela micron. =/ Bra?

Pratade med Jesper precis och han ville att jag skulle hänga med ut i hans båt, men jag bestämde mig för att banga det, så nu kommer Tess hit istället. Har saknat henne galet mycket, vi har inte setts på flera veckor. Så det ska bli kul. Vi ska ta en långpromenad, och sen kolla film (antagligen blir det O.C om jag får välja :P). Mys.

Har funderat en hel del på min tatuering idag. Börjar tvivla igen! Gah, blir så lack på mig själv. Alltså inte tvivla på om jag ska göra en, utan vad det blir. Fram tills igår vad jag helt säker på att jag skulle göra mitt stjärntecken i en annorlunda form, alltså med två fiskar. Och då skulle fiskarna vara karpar, som står för styrka. Så jag tänkte, great, två flugor i en smäll. Men under hela tiden jag fundererat på det här med tatuering så har jag varit jättesvag för att skriva något. Alltså ha någon form av text på kroppen.. Men jag har inte kommit på vad och därför inte funderat närmare på det.

Men nu har jag kommit på det. Amor vincit omnia. Kärleken övervinner allt. Fint va? Det ska i så fall stå i svanken med snirklig stil och eventuellt en liten ros.


Typ så ser den ut, fast ta bort det skitfula uttrycket i firrens ansikte och tänk att hela bilden är femton ggr finare.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0