Tjingeling

Yohoo!, som min kära vän Caroline skulle sagt.

Idag är det torsdag (?), har sjukt dålig koll på dagarna nu när man är ledig och allt. Men idag skiner solen och jag är GLAD. Ska ut på havet om en timma, och då ska det bannemej stekas. Dock inte lika mkt som förra veckan, för då var det burned-tomato-status på mitt ansikte, men lite lagom sådär. All färg rinner ju av en hur snabbt som helst när det regnar.

Imorgon får jag även tillbaka min kamera! Yes! :D Ska träffa Idaho and her boyfriend in the city. Så då kanske det blir några funky & fresh bilder här i bloggen, men hoppas inte på för mkt. Det är sjuukt jobbigt att lägga in bilder på datorn hela tiden. xD


PS. Ida har nu börjat läsa min blogg! Woho. DS


Idaho <3

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: självklart :) ska ordna det!

2008-07-10 @ 15:54:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: dt ska jag ha :D

2008-07-10 @ 15:55:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0