This week´s plans..

Idag: Jobba 16-21.30. Funderar på att åka ner och ta ett kvällsdopp efter det, det är så heeeett!
Onsdag: LEDIG =D Sol & bad står på schemat såvida det inte är dåligt väder.. Funderar på att plinga till min kära vän Cornelia, då hon åker ut och seglar på torsdag och är borta i 2 hela veckor.. På kvällen blir det förhoppningsvis grillning och så vid havet med Moa och lite annat folk =).
Torsdag: Jobbar 11-20, jippie. Hela dagen borta där nästan, men kvällen finns ju fortfarande kvar. ;) Ev. grillning med my lovely Idaho & co. Hoppas på det!
Fredag: Jobbar 15.15-20.30. Innan dess blir det sol & bad om vädret tillåter, och efteråt vet jag inte. Antagligen kommer jag vara rätt trött efter en veckas slit (höhö, jobbar ju såå mycket), men händer det nåt så är ju det alltid kul. Ida är ju ensam hela helgen...
Lördag: LEDIG =D På dagen har jag absolut inga planer, rätt skönt faktiskt! Senare på kvällen blir det (tror jag) först en snabb sväng till min kusse som fyller år, sedan styrs stegen mot Carlsson på Taket. =)
Söndag: Även här är jag ledig.. =) Wiie. Så en lugn dag tror jag..? Kanske lite övningskörning? Maybe. Den som lever får se.


Kommentarer
Postat av: cornelia

Härligt, härligt! Kolla in mig...jag har äntligen skaffat en blogg:)jag bara vakna upp 7.45 och satte på datorn och gjorde slag i saken^^ En av alla mina spontana grejer, men den är ändå värd att lägga till på "Favoriter"^^hahah puss på dig gumman

2008-07-29 @ 16:17:03
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0