Tattoo... again

Nu blir det mer tatuerings-tjafs! Vad det gäller min egen tattoo har jag fortfarande inte helt bestämt mig, men det lutar åt det andra alternativet... Får se helt enkelt! Går runt och funderar dagarna i ändå, så jag ska nog komma fram till vad jag egentligen vill. Pratade med min kusse också, och även hon ska tatuera sig snart. För andra gången! Så vi ska kanske göra det tillsammans. =) Det skulle kännas bra, då jag kommer vara freaking skräckslagen.


Första bilden: mamis tattoo. Andra bilden: Den ena av de två motvien jag funderar på. (dålig bild jag vet)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du ha färg i din tatuering? :)

2008-07-24 @ 18:10:07
Postat av: Matilda

Anonym: Hm, ja. Om jag ska göra den som e på bilden så ska jag ha färg på blommorna och havet, precis som du ser där. Men om jag ska skriva så blir det bara svart!

2008-07-24 @ 22:21:39
URL: http://baramatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0